Politica de Retur
RETURNAREA PRODUSELOR FARA INVOCAREA UNUI MOTIV
In baza dreptului de retragere stipulat de prevederile legale, clientii www.odorizante-qcar.ro pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, fara invocarea vreunui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primire, fara penalitati. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport prin intermediul caruia s-a facut expedierea. Clientul poate solicita companiei noastre returnarea produsului/produselor, numai in ambalajul original nedeteriorat si impreuna cu originalele documentelor comenzii respective. SC QCAR SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre client si primirea produselor returnate.
RETURNAREA IN CONDITIILE IN CARE PRODUSUL ESTE DEFECT
Nu se poate invoca garantia in conditiile utilizarii improprii sau incorecte a produsului. In maxim 12 de ore de la livrarea produsului, in cazul depistarii unor probleme de functionare/de conformitate, clientul poate solicita SC QCAR SRL returnarea produsului/produselor. Returnarea se va putea face numai in ambalajul original nedeteriorat si impreuna cu originalele documentelor comenzii respective. In acest caz, acestuia i se poate inlocui respectivul produs cu unul identic sau – daca acest lucru nu este posibil – poate primi inapoi suma platita pentru acel produs. Toata responsabilitatea asupra acestor defectiuni revine in sarcina producatorului/distribuitorului.
PROCEDURA DE RETUR
In vederea efectuarii unui retur va rugam sa ne contactati fie telefonic la numerele afisate pe site: 0724 388 770 sau pe email la contact@odorizante-qcar.ro. Dupa ce ne-ati contactat produsele vor fi expediate la adresa: MUN. CRAIOVA, STR. STEFAN VELOVAN,NR.11, BL.B6, SC.1.
Nu vom ridica colete expediate pe alta adresa, si nu vom ridica coletele de la oficiile postale. Pentru expedierea coletelor va rugam sa folositi acelasi serviciu de curierat prin care ati primit produsele. Nu primim la retur produse neambalate. Cele 30 de zile in care vom rambursa contravaloarea produselor derulate se scurg din momentul in care produsele returnate ajung in posesia noastra.
In momentul sosirii coletelor in serviciul nostru specializat se va face o scurta verificare vizuala a coletului in prezenta curierului. Daca se constata urme de loviri sau manipulari defectuoase ale coletului, sau daca starea acestuia nu este impecabila din punct de vedere al integritatii, se va face un proces verbal care sa semnaleze aceste probleme si o copie va fi inmanata curierului. Toate coletele primite si care respecta aceste conditii de returnare vor fi desfacute si fotografiate pentru a consemna starea la receptie a produselor din interior, si pentru a verifica daca starea produselor este identica cu starea lor din momentul completarii formularului de returnare (in momentul completarii formularului, pe baza asumarii raspunderii, clientul trebuie sa consemneze starea produselor in scris si/sau prin fotografii). Orice inadvertenta intre starea declarata de consumator la completarea formularului de returnare si receptia propriu-zisa a produselor de catre personalul nostru specializat va conduce respingerea returului produselor, clientul fiind raspunzator de transportul acestor produse pana in sediul nostru specializat.
Clientul va fi instiintat in termen de 72 de ore de la primirea coletului de aceasta situatie si va putea alege daca primeste inapoi pe cheltuiala sa produsele neconforme cu declaratia sa si produsele care nu mai sunt in aceeasi stare in care au fost livrate initial clientului, sau daca accepta aducerea acestor produse la starea initiala.
Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set. Nu vor fi acceptate la retur produsele desigilate, ambalajul original oferit de producator trebuie sa fie intact.
NELAMURIRI
In cazul in care aveti nelamuriri sau chiar nemultumiri cu privire la un produs achizitionat de pe site-ul nostru, va rugam sa expediatii un email in acest sens pe adresa contact@odorizante-qcar.ro in care sa specificiati cat mai multe detalii in baza carora sa putem identifica si prelucra mesajul dumneavoastra (numele complet si corect, data comenzii, data si metoda de livrare si numarul de comanda).
RECLAMATII
Reclamatiile privind produsele comercializate pe site-ul www.odorizante-qcar.ro vor fi aduse la cunostinta SC QCAR SRL in maximum 48 de ore de la receptionarea produselor. SC QCAR SRL va transmite aceste reclamatii spre solutionare furnizorului/producatorului produselor respective.
In cazul in care aveti o problema legata de o comanda sau de orice natura ce tine de site-ul www.odorizante-qcar.ro, care nu pare a fi rezolvata sau nu a fost rezolvata prin email sau prin telefon cu personalul serviciului clienti, va rugam sa luati legatura pentru o conciliere interna gratuita la tel. 07724 388 770 sau prin email la contact@odorizante-qcar.ro
DAUNE LA TRANSPORT
Daca produsele primite se dovedesc a avea daune din cauza transportului, clientul este obligat sa reclame aceste daune la adresa contact@odorizante-qcar.ro in maxim 12 ore la primirea produselor.
RECLAMATII CATRE ANPC:
Pentru a depune o reclamatie la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului, va rugam sa accesati www.anpcnet.ro, unde puteti afla cum se poate depune o reclamatie, precum si datele de contact ale autoritatilor judetene/nationale unde puteti depune reclamatiile.